Misschien op dit moment (nog) niet realistisch, maar toch wel interessant om over na te denken. Stel dat bij een derde wereldoorlog in verschillende landen regeringsgebouwen en ministers worden vernietigd, waardoor verschillende overheden en uitvoeringsinstanties (leger, politie enz.) niet of slecht meer functioneren. Als dit controleorgaan zou wegvallen, wat zou jij dan doen?

Een wereld zonder regeringen
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire