mercredi 8 juillet 2015

Een wereld zonder regeringen

Misschien op dit moment (nog) niet realistisch, maar toch wel interessant om over na te denken. Stel dat bij een derde wereldoorlog in verschillende landen regeringsgebouwen en ministers worden vernietigd, waardoor verschillende overheden en uitvoeringsinstanties (leger, politie enz.) niet of slecht meer functioneren. Als dit controleorgaan zou wegvallen, wat zou jij dan doen?

Naam: Chaos 02.jpg Bekeken: 0 Groote: 22,1 KB
Bijgevoegde Afbeeldingen
 


Een wereld zonder regeringen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire