Wij hebben een T3-campertje gehad, ben nu een T5-campertje, maar onze gedachte gaat nog steeds uit naar een vier wiel aandrijf uitgave van de T3 zie meer gegevens op http://ift.tt/1HNWRdk
Je zou filmpje moeten zien op het Internet wat de busjes presteren op ruw terrein prachtig.
Als je zo'n busje koopt helemaal gaat strippen naar een "grote verzinkerij" brengen, door onderdompeling dat het geheel blank is, dan laten verzinken (kitnaden afwerken met smeer tin), eventueel opnieuw laten sluiten in de kleur die je wilt, weer helemaal opbouwen, en er een campertje van maakt, dan heb je een overleef campertje waar je ook nog een caravan achter kunt hebben, met de mogelijkheid het van binnen uit te kunnen ontkoppelen met het oog op achtervolgers.
Wil je hem voor het oog on aantrekkelijk maken maak er van dan voor het verzinken, van alle kanten deuken en grote kogelgaten de gaten kan je aan de binnenkant dichten afsluitbare (ventilatie) stalen bollen,
binnenkant tegen het gehele dak koperen leidingen monteren voor het isoleren je kan het gebruiken voor het voor verwarmen van de motor in koude gebieden, verwarming in de het campertje zelf, of om te wassen, je vind er wel een goed gebruik voor.
O ja, spuiten als of het geheel behoorlijk aan het roesten is, het geheel lijkt dan op bus waar niemand meer iets aan zal hebben.
Je kan de on ogelijke bus ook mooi afwerken met speciale folie voor auto's die zijn er in prachtige kleuren en motieven, de deuken en gaten kun je opvullen, ja waarom als dat werk??? je het er nu een campertje van gemaakt die prachtig mooi is nooit gaat roesten, als er iets ergs uitbreekt haal je de folie er af en opvullingen er af, en je hebt een perfecte overleef bus, met een slobber familie waar niets te halen valt, was schminken (en soepele masker met besmettelijke zweren, kale plekken op het hooft laten maken) en kleding met scheuren en gaten, strontspray bruine vlekken voor de kont.
En men laat je graag met rust, willen niet ziek worden door jullie. is ook prachtig voor jullie overlevingshumor.
Preventief tegen beroving poederblusser, de spuit één van de gasten geheel wit, de andere houden misschien afstand moeten lachten om de bespoten gast, help het niet kan je een blusser gebruiken om de gasten te bevriezen, in geen van de gevallen kan de burgerwacht je een bekeuring geven om dat je spullen bij je hebt die bij de wet verboden zijn,
Een nieuwere motor in de bus monteren kan je overal blijven rijden omdat je een schone verbranding hebt.
Er is een bedrijf in Hoogezand die bijzonder goede RVS uitlaten maakt je kan een super dampende uitlaat laten maken met een klep om normaal geluid te laten horen, het voordeel stilletjes rijden in het donker is mogelijk rijden tussen mensen met een normaal geluid is dan raadzaam onder word er ook weer gedacht dat je een super bus hebt.
De uitlaat kun je ook voorzien van leidingen er omheen voor hete lucht voor het verhitten van voedsel tijdens het rijden (semi hete luchtoven, drogen van kruiden, fruit, met menglucht kleding drogen, drogen van paar kilo silicagel) je kan de verpakkingen met silicagel goed gebruiken om de leef ruimte vochtvrij te houden, ook tijdens het slapen, of onder je kleding als het erg koud en vochtig is, verregende kleding is zeer snel droog in een grote zak met de verpakkingen met silicagel, of in een hangkast met de verpakkingen met silicagel dan heb je tevens een droogcabine.
Een ventilatie systeem maken die de lucht volledig filter en droogt in geval van chemische verontreiniging in de lucht.
Aan de buitenkant "kunststof panzerglass" zie je wel eens bij Politie busjes.
Misschien is er ook een inspuit systeem te maken om een rookgordijn te produceren.
Een "start accuverwarmer" is ook niet verkeerd als het vriest, je hebt weer de volledige capaciteit tot je beschikking
Nog meer ideeën vraag het aan J.J:cool:
Je zou filmpje moeten zien op het Internet wat de busjes presteren op ruw terrein prachtig.
Als je zo'n busje koopt helemaal gaat strippen naar een "grote verzinkerij" brengen, door onderdompeling dat het geheel blank is, dan laten verzinken (kitnaden afwerken met smeer tin), eventueel opnieuw laten sluiten in de kleur die je wilt, weer helemaal opbouwen, en er een campertje van maakt, dan heb je een overleef campertje waar je ook nog een caravan achter kunt hebben, met de mogelijkheid het van binnen uit te kunnen ontkoppelen met het oog op achtervolgers.
Wil je hem voor het oog on aantrekkelijk maken maak er van dan voor het verzinken, van alle kanten deuken en grote kogelgaten de gaten kan je aan de binnenkant dichten afsluitbare (ventilatie) stalen bollen,
binnenkant tegen het gehele dak koperen leidingen monteren voor het isoleren je kan het gebruiken voor het voor verwarmen van de motor in koude gebieden, verwarming in de het campertje zelf, of om te wassen, je vind er wel een goed gebruik voor.
O ja, spuiten als of het geheel behoorlijk aan het roesten is, het geheel lijkt dan op bus waar niemand meer iets aan zal hebben.
Je kan de on ogelijke bus ook mooi afwerken met speciale folie voor auto's die zijn er in prachtige kleuren en motieven, de deuken en gaten kun je opvullen, ja waarom als dat werk??? je het er nu een campertje van gemaakt die prachtig mooi is nooit gaat roesten, als er iets ergs uitbreekt haal je de folie er af en opvullingen er af, en je hebt een perfecte overleef bus, met een slobber familie waar niets te halen valt, was schminken (en soepele masker met besmettelijke zweren, kale plekken op het hooft laten maken) en kleding met scheuren en gaten, strontspray bruine vlekken voor de kont.
En men laat je graag met rust, willen niet ziek worden door jullie. is ook prachtig voor jullie overlevingshumor.
Preventief tegen beroving poederblusser, de spuit één van de gasten geheel wit, de andere houden misschien afstand moeten lachten om de bespoten gast, help het niet kan je een blusser gebruiken om de gasten te bevriezen, in geen van de gevallen kan de burgerwacht je een bekeuring geven om dat je spullen bij je hebt die bij de wet verboden zijn,
Een nieuwere motor in de bus monteren kan je overal blijven rijden omdat je een schone verbranding hebt.
Er is een bedrijf in Hoogezand die bijzonder goede RVS uitlaten maakt je kan een super dampende uitlaat laten maken met een klep om normaal geluid te laten horen, het voordeel stilletjes rijden in het donker is mogelijk rijden tussen mensen met een normaal geluid is dan raadzaam onder word er ook weer gedacht dat je een super bus hebt.
De uitlaat kun je ook voorzien van leidingen er omheen voor hete lucht voor het verhitten van voedsel tijdens het rijden (semi hete luchtoven, drogen van kruiden, fruit, met menglucht kleding drogen, drogen van paar kilo silicagel) je kan de verpakkingen met silicagel goed gebruiken om de leef ruimte vochtvrij te houden, ook tijdens het slapen, of onder je kleding als het erg koud en vochtig is, verregende kleding is zeer snel droog in een grote zak met de verpakkingen met silicagel, of in een hangkast met de verpakkingen met silicagel dan heb je tevens een droogcabine.
Een ventilatie systeem maken die de lucht volledig filter en droogt in geval van chemische verontreiniging in de lucht.
Aan de buitenkant "kunststof panzerglass" zie je wel eens bij Politie busjes.
Misschien is er ook een inspuit systeem te maken om een rookgordijn te produceren.
Een "start accuverwarmer" is ook niet verkeerd als het vriest, je hebt weer de volledige capaciteit tot je beschikking
Nog meer ideeën vraag het aan J.J:cool:
Overleving mobiel experimenteel
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire