Hej,
Vandaag pakketje ontvangen vanuit Suomi .... Kerstmanland :D

Een van de vele vele redenen dat ik 'm gewoon wilde hebben :
Oh.... en voor wie niet kan inschatten wat de maat is ... hier istie samen met m'n Becker BK7 :D

..... als ik niet meer reageer .... dan ben ik buiten aan het spelen :D :D
Vandaag pakketje ontvangen vanuit Suomi .... Kerstmanland :D
Een van de vele vele redenen dat ik 'm gewoon wilde hebben :
Oh.... en voor wie niet kan inschatten wat de maat is ... hier istie samen met m'n Becker BK7 :D
..... als ik niet meer reageer .... dan ben ik buiten aan het spelen :D :D
De kerstman is vroeg dit jaar ..... Skrama Bushknife
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire